הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: חיה מילר

מקום: וונדרבר, חיפה

מועד: 01/10/2016 שעה: 21:30

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

חיה מילר

וונדרבר, חיפה 01/10/2016 בשעה 21:30

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

60 ₪

מחיר באתר החל מ-

43 ₪

 
 

חיה מילר

"רק לשטוף ת'גוף מכל הזוהמה. לצחצח ת'שיניים זה כבר לוקסוס. בקרוב אולי תפרוץ כאן מלחמה, אם נרדמת בשמירה זה לא נורא." (לוקסוס, יולי 2014)

"רייסקינדר" הידוע גם כאסף עדן הוא אחד הקולות המקוריים והסוחפים שצמחו במוזיקה הישראלית.
בעזרת שימוש יוצא דופן בסמפלר ובשפה עברית, רייסקינדר לוקח את הדבר שנקרא רוק ישראלי ומכניס אותו למכונת כביסה יחד עם ביטים, באסים וטקסטים פוליטיים. התוצאה אשר מרעידה את הגוף ואת הראש, השוותה פעמים רבות ל"נושאי המגבעת" והקנתה לו קהל מעריצים אדוק.

אלבומו "משהו אחר קרה" שהופק על ידי רם אוריון ויצא בנענע דיסק ב2014 מושק כעת על תקליט לאחר שזכה לביקורות משבחות. זהו הוא אלבום נגיש אך בועט שכולל הפקת מיד-פיי יוצאת דופן, ואת הטקסטים החדים שהפכו להיות סימן ההיכר של רייסקינדר.

"משהו אחר קרה" יצא באותו קיץ נוראי לפני שנתיים. האלבום זכה לתשומת לב רבה, בין היתר, משום שהאוירה הכללית ומילותיו החריפות כמו ניבאו את הייאוש והדכאון שאחזו בכל, ולמעשה את המלחמה עצמה. שנתיים אחרי יוצא הויניל של האלבום, שוב קיץ וייאוש מהמצב. שום דבר לא קרה, חוץ מאשר בעולם המוזיקה העצמאית המקומית מאז יציאת האלבום. כך כתב תומר קריב: "זה לא היה מפץ, העברית היתה גם קודם - אבל רייסקינדר הוא חלק ממוסיקאי השוליים שדחפו קדימה את העברית והחזירו אליה את הזוהר שנעלם".

 

מרחובות דרום תל אביב המזוהמים מגיע טריו הרוק חיה מילר לסיבוב הופעות ברחבי הארץ בעקבות האלבום החדש "+1".
חיה מילר (קוסטה קפלן, סתו בן-שחר ואודי בונן) הם טריו רוק דחוס ומעושן דובר עברית פעיל מאז סוף שנת 2007. ביולי 2013, לאחר שלמדו לנגן על הכלים שלהם במהלך הופעות במועדונים ופסטיבלים בכל רחבי הארץ, יצא אלבום הבכורה "חיי מדף " וזכה לקבלת פנים חמה מהקהל והרדיו וביקורות טובות בעיתונות המודפסת והאינטרנט. אחרי שנתיים של עבודה אינטנסיבית לפרקים, באוקטובר 2015, יצא הסינגל הראשון –"לילה מבחירה (בתחנת המשטרה)" – שיתוף פעולה עם צמד התקליטנים רדיו טריפ, ואחריו "שמועה" – שהוקלט והופק עם יובל שפריר ו"כסף מאמא" שנכתב על ידי דני הדר ומלווה בקליפ חדש בכיכובה של אמא של המתופף.
כעת הלהקה לוקחת את האלבום המלא " +1 " לסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם אורחים מיוחדים.

מן העיתונות:
"לא קורה הרבה שעל משעולי הרוק שלנו עולה להקה שיש במוזיקה שלה גם תבונה וגם יצר, גם אנרגיה וגם מסר, גם הומור וגם רגש, גם מיקוד וגם חספוס נונשלנטי. זאת הפעם השנייה ברציפות ש"חיה מילר" מצליחה להדליק את כל הפנסים האלה" /בן שלו, הארץ
"יש להם שורות שצריכות להיחקק על קירות בעיר. הם מפוצצים בכישרון אבל ריקים מיומרות. הם להקה מהודקת שמנגנת מרושל מתוך בחירה " /גיא חג'ג', "עונג שבת"
" לא מספיק לפרט עד כמה כל אחד מהמרכיבים האלה מבוצעים לעילא, אלא להצביע על הרוח שמפעמת בין השורות השנונות והריפים החדים... וכשזה מגובה בצליל מגובש של להקת רוק מיומנת ומעודכנת - מחזה נדיר מאוד במחוזותינו - מתקבל אחד מאירועי השנה במוזיקה הישראלית. "/עינב שיף, "7 לילות"

"אם "חיי מדף" הראו שההרכב הזה יודע איך יוצרים ריפים ממכרים בלי להיות קלישאתיים, איך שותלים לתוכם נגינת בס דומיננטית ולא רק פיגום למקצב, ואיך מורידים את התופים מהמפלס המוגבה לגובה העיניים — ב"+1" המאזינים מקבלים אותו הדבר, בלי למחזר ובלי לשעמם לשנייה... לקוסטה קפלן יש עברית מרהיבה לא פחות מהשליטה שלו בגיטרה החשמלית. הטקסטים שלו שנונים, מפתיעים וחכמים... "לילה מבחירה", "שמועה" ו"עוד ער?" כובשים על הצליל הראשון"/עמי ברנד, כלכליסט

הערות

 

* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף לדמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* 20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע

* ניתן לבטל כרטיסים עד טווח זמן של 48 שעות לפני מועד קיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

* מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי זירו פור בע"מ, ח.פ. 514460609 מחטיבת גולני 18, חיפה 33233.
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של וונדרבר

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00