מכירת כרטיסים באינטרנט

 
 

חברת גושו קמה כדי לתת פתרונות מתקדמים לעולם מכירת הכרטיסים באינטרנט. המאמצים שלנו מכוונים כדי לספק לכם ולמפיקי ההופעות סביבה נעימה, פשוטה ובטוחה לרכישת כרטיסים באינטרנט ומכירתם. 

מה הם היתרונות של מכירת כרטיסים אונליין עבור המפיק?

  1.       ריכוז משאבים – במקום למכור כרטיסים באמצעות משרדי כרטיסים רבים, יחצ"נים מקומיים או מתנדבים אפשר לבצע מכירת כרטיסים און ליין. כך למפיק אין צורך להפיץ את הכרטיסים ברחבי הארץ ולשוב לאחר מכן ולאסוף את הכרטיסים שלא נמכרו. 
  2.       מעקב בזמן אמת על מכירת הכרטיסים באינטרנט – עם מערכת ניהול המשרד של גושו יכול המפיק לעקוב בזמן אמת על מהלך מכירת הכרטיסים און ליין, מכל מקום, לקבל את כל הנתונים, מכל ערוצי המכירה.
  3.       גידול במכירות – באמצעות מגוון השירותים שמציעה חברת גושו למפיק יגדל היקף מכירות הכרטיסים אונליין. הפצת המסר, פרסום ברחבי הרשת כולה (ופרסום ממוקד קהל יעד), רשימת תפוצה מתרחבת וקהילת פייסבוק המונה אלפי משתתפים. בנוסף, אין ספק שמכירת כרטיסים אונליין נוחה יותר עבור הלקוח. חברת גושו מאפשרת לרוכשי הכרטיסים לרכוש אותם בנוחות, מכל מקום, מכל מכשיר (מחשב, סלולאר, טאבלט וכו..), להעביר בקלות את הכרטיסים לכל החברים, ללא צורך באיסופם, בלי לעמוד בתור בחוץ ובלי הפחד לאבד את הכרטיס שנרכש. כל אלו מאפשרים ללקוח חווית רכישה חיובית ונעימה.    

מה הם היתרונות של מכירת כרטיסים אונליין עבורך?

  1.       נוחות מכל מקום, בכל זמן – אין צורך להמתין דקות ארוכות בטלפון כדי להזמין כרטיסים להופעות. אין צורך לאסוף את הכרטיס לפני ההופעה ממשרד הכרטיסים. עם גושואו אפשר לבצע רכישת כרטיסים באינטרנט בקלות, מכל מכשיר, בכל מקום, בכל זמן. הכרטיס הוא כרטיס אלקטרוני, E-TICKET שמתקבל בדואר האלקטרוני ברגע הרכישה.  
  2.       כניסה ללא תור - אין צורך אפילו לעמוד בתור לפני ההופעה. יש להגיע להופעה עם הסמארטפון ולהציג בכניסה את הכרטיס האלקטרוני שהתקבל בדוא"ל (אפשר גם להדפיס אם אתם רוצים). בכניסה להופעה הכרטיס נסרק ואפשר להיכנס.

קבעתם עם חברים בהופעה? אפשר להעביר לחברים את הכרטיסים שלהם במייל ולהיפגש בתוך מועדון ההופעות, בלי להשאיר כרטיס אצל השומר או לחכות בחוץ. את הכרטיסים של גושואו אי אפשר לאבד, אי אפשר לגנוב והם בטוחים ונוחים לשימוש.

בטיחות מעל הכל – חברת GOSHOW עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ברשת. מכירת כרטיסים באינטרנט אינו עסק לחובבנים! אנחנו עושים את מירב המאמצים להבטיח לכם חווית רכישה נעימה, פשוטה ובטוחה. סקרנים? לקריאה נוספת לחצו כאן.  

 

קוראים שקראו את הכתבה התעניינו גם בכתבות הבאות

 

סטנד אפ - גרסת…

מבמבוליאו... דרך נילס הולגרסון ועד פנינה הגרושה... האיש בעל אלף הפרצופים... מני עוזרי...קרא עוד

פריחת הרותם

כמה שניות לאחר שעלה לבמה כבר יכולתי להודות... הבחור חתיך בעל חיוך שובה, אנרגיה כובשת.. ומעל לכל... קול…...קרא עוד

חביב אמיתי

עידן חביב בהופעה / "לאבד עניין בזמן" מאת: גל ינובסקי...קרא עוד

"התפוחים" - לעוף על…

מאת: עומר טסל   הייתם צריכים לראות אותי בשבת. בקבוק בירה ביד, חמישה חבר'ה מסביבי וחיוך…...קרא עוד

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00